__________________________________________________

 home   over ons   diensten   brancheprojecten   referenties   partners   links   contact













'Kwaliteit is mensenwerk'


K
WALITEITSMANAGEMENT

Bij kwaliteitsmanagement staat de kwaliteit van de processen centraal. Deze zorgen voor
structuur in de organisatie hetgeen, zeker bij groeiende en grotere organisaties,
een voorwaarde is voor het realiseren van efficiŽnte werkprocessen en klanttevredenheid.

Een belangrijk uitgangspunt in onze werkwijze is dat (kwaliteits-)systemen geen doel
op zich zijn, maar altijd ondersteunend aan het optimaliseren van het menselijk potentieel
in uw organisatie. Kwaliteit is immers mensenwerk!  
De ervaringen geven aan dat systematisch werken aan kwaliteitsverbetering
tal van voordelen oplevert waaronder: toegenomen klantgerichtheid, grotere efficiŽncy,
tevreden medewerkers en lage faalkosten.

Wij leveren maatwerkprogramma's op de volgende terreinen:

>         Invoeren van kwaliteitsmanagement en/of begeleiding naar ISO9001:2000/HKZ

>         Training Kwaliteitsmanagementsystemen (ISO/INK)

>         Onderhoud van het kwaliteitsmanagementsysteem

>         Interne auditing: training en uitvoering van interne audits

>         Positiebepaling op basis van het INK-managementmodel (EFQM).  

 

 

 

naar Organisatieontwikkeling             Training

 

 











Continu werken aan kwaliteitsverbetering is niet spectaculair ...

de resultaten daarentegen
wel ...!  

home   over ons   diensten   brancheprojecten   referenties   partners   links   contact   sitemap